اجاره سوئیت روستایی داوان تالش

(تعداد بازدید: 7498)   گیلان ,  تالش ,  داوان  50+ 50+ نفر شب
شروع از  990000 تومان

اقامتگاه داوان در روستای داوان از توابع شهرستان تالش و استان سر سبز گیلان قرار دارد. داوان با فاصله 20 کیلومتری از شهر لیسار در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیر بنای 110 متر در 2 طبقه بنا شده که سوئیت طبقه اول دارای اتاق پذیرایی (50 مترمربع)، 2 اتاق خواب (15 مترمربع)، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشد و طبقه پایین مالک اقامتگاه سکونت دارد.

 در صورت اقامت در این اقامتگاه می توانید طعم غذاهای محلی چون میرزا قاسمی، کشک بادمجان، مرغ شکم پر و ... را تجربه کنید. ده داوان زیر مجموعه شهر لیسار می باشد که به دلیل حضور قلعه تاریخی سلسال و واقع شدن در میان شالیزارهای برنج، باغ‌های گیلاس و نزدیکی به دریای خزر و جنگل‌های تالش، دارای آب و هوای لطیف با قابلیت بالای جذب گردشگر است. به دلیل فاصله 5 کیلومتری این اقامتگاه با دریا و جنگل‌ از یک سو پنجره‌های اتاق خواب به جنگل‌های بکر تالش و از سوی دیگر نسیم خوش دریا به مشام میرسد. از جاذبه‌های نزدیک به اقامتگاه می‌توان به قلعه تاریخی سلسال، پارک جنگلی گیسوم و آبشار زمرد اشاره کرد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
990000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو سوئیت روستایی داوان تالش

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

سوئیت 110 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان و تلویزیون)، 2 اتاق خواب (با سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات، چشم انداز روبه جنگل، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر اسپلیت. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو سوئیت روستایی داوان تالش:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 3 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
5 دیدگاه ثبت شده است

کمال پروایی 14 اردیبهشت 1401
عالی بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


جلال (رزرو کننده) اقامت در تعطیلات خاص در شهریور 1397 31 شهریور 1397
محل اقامتگاه بسیار دنج و با صفاست. منظره روبرو دریای زیبای خزر و منظره پشت جنگل های سبز. هوای مه آلود و لطیف ارتفاعات تالش هم زیبایی موضوع رو دو چندان می کنه. خود اقامتگاه هم بسیار تمیزه و براحتی ظرفیت اسکان دادن 15 نفر رو داره. در طول اقامت در اینجا، دیدن کردن از قلعه صلصال، آبشار زمرد حویق، ییلاق سوباتان و جنگل های تالش رو از دست ندید.
چند روزی که اونجا بودیم، به غیر از سر و صدایی که در روستا بود (اون هم بخاطر مراسم های معمول و نه خود اقامتگاه)، همه چیز عالی بود. با تشکر از مالک اقامتگاه، که بسیار مهمان نواز و محترم هستند.

(میزبان اقامتگاه) 04 شهریور 1397
سوما اینکه
شما که عکس های داخل منزل رو از قبل دیده بودید و فکر کنم عکس ها واضح بود که با یک خانه کاهگلی در دل کویر مواجه نخواهید شد!
عکس های خانه نشانگر اقامتگاهی مدرن در دل روستا بود؛ البته بهتر می دانید که روستاهای شمال مانند روستاهای مرکز ایران نیست و بسیار پیشرفته تر از مناطق دیگر است اگر احیانا شما خانه ای کاهگلی در دل جنگل رو مد نظر داشتید نباید اینجا رو انتخاب می کردید نه اینکه زحمت یک عده رو برای پذیرایی بهتر از مسافران اینگونه ناجوانمردانه تخریب کنید.

(میزبان اقامتگاه) 04 شهریور 1397
سلام
چون در مورد خانه متعلق به ما نظر داده بودید لازم دونستم که پاسخ بدم‌
البته که ما همیشه مشتاق هستیم که مسافران با رضایت کامل، خانه را ترک کنند و اگر انتقاد منصفانه ای هم هست با دل و جان می پذیریم و در جهت اصلاح اون قدم برمی داریم اما متاسفانه این مسافر عزیز نکاتی رو مطرح کردند که خارج از انصاف و ادب است.
اولا اینکه خانه برای مادر بنده است یا عمه بنده، چه فرقی در اصل ماجرا میکنه!!؟؟
دوما اینکه من از مسئولان محترم سایت بومگردی خواهش میکنم به اقامتگاه ما تشریف بیارند و با عکس های در سایت مقایسه کنند تا ببینند این عکس ها چه تفاوتی با خود اقامتگاه داره!!؟ اگر تفاوتی هست، من کل هزینه مسافر را نقدا پرداخت میکنم و از همکاری سایت انصراف میدم.

فاطمه مهدی پور 03 شهریور 1397
من و خانواده اصلا از اقامتگاه راضی نبودیم ، نه حیاط داشت نه خود خونه حس و حال و هوای روستا رو داشت ، طرف رسما خونه مادرش رو داده بود اجاره، البته تمیز بود ، لطفا این اقامتگاه هایی که تو تعریف بوم گردی نمیگنجن رو تو سایت نزارین ، عکس تو سایت با اصلا اون جایی نبود که ما اقامت داشتیم ، یه چنین جایی به هیچ وجه شبی ۱۴۵۰۰۰ تومن نمی ارزید ، مثل این بود که من کنار خیابون یه جا گرفته باشم نه از یه سایت معتبر

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به فاطمه مهدی پور 13 تیر 1401
تا به حال تمامی میهمانان از اقامتگاه ما راضی بودند .این اقامتگاه کنار جنگل واقع شده که دارای چشم انداز های زیبایی است که در تصاویر موجود است .همچنین شما به قیمت معترض بودید این حرفها را میزنید که انصاف نیست





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید